26 Ocak 2013 Cumartesi

Kapı Süsü

Herkeslere merhabaaa
İlk olarak karnelerini alan miniklerimizi ve emeği geçen tüm öğretmenleri tebrik ediyor ve güzel bir tatil geçirmelerini diliyorum.Eşim de öğretmen.Biz de tatile girdik.Nasipse pazartesi eşimin memleketi Mersin'e yolcuyuz.Giderken kayınvalideme kendi yaptığım bir şeyi hediye olarak götürmek istedim ve bu kapı süsünü yaptım.İnşallah kendi de beğenir.Bu arada kızımın kapı süsünden sonraki ilk kapı süsü denemem.Birkaç tane daha yapacağım inşallah.Paylacağım sizlerle.
Fena olmadı sanki.Ne dersiniz hanımlarrr?
 



Gülleri kedi merdiveni yöntemiyle yaptım.Yapılışını ayrıca paylaşacağım.

 Çelengi de kendim gazete kağıdından yaptım.Çekmeyi unuttuğum için yapım aşamalarını yazamadım.Ayrıca paylaşacağım.

İyi geceler ştatlı rüyalar efendim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum : )