13 Şubat 2013 Çarşamba

Posta Kutusundan Anahtarlığa ve Eskilerden Folyoluk

Geceniz hayırlı olsun hanımlar
Posta kutusunu kermesten ucuz bir fiyata almıştım.Üzerinde melek bebekler vardı.Ama güzel gözükmüyordu.Ben de peçete tekniği yaptım.Bu ilk denemelerimdendi.İdare eder bir şey oldu işte : )Önemli olan onu anahtarlığa çevirmek oldu ve çok işimize yarıyor. O vidaları altından tutturduk.Ortaya bu çıktı.
 

 
Bu folyoluk da daha önce yaptıklarımdan.
Aldığımda kahverengi ahşap rengindeydi.Ben de krem rengine boyayıp peçete tekniği uyguladım.Yine ilk çalışmalarımdandı.Acemi işi ama yaptığımda beni mutlu etmişti.Bir şeyler üretebilmek gerçekten güzel.Tek bu fotoğrafı vardı.Parçası koptu.henüz yapıştıramadğımdan çekemedim.
 
 
 
Tatlı uykular herkese : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum : )