7 Temmuz 2013 Pazar

Beyaza Boyadığım Komidinde Değişiklik

Merhabalar dostlar
Daha önce beyaza boyadığım eski komidinimde bir değişiklik yaparak komidini  daha hoş bir hale getirdiğimi düşünüyorum. İlk antik eskitme denemem aldı.Geçenlerde gelen boyalarım arasında bu eskitme de vardı.Aslında rengini ben daha koyu istiyordum ama çikolata rengini seçmişim:)
Antiqueni ponpon sünger fırçaya sürerek yaptım.Ara ara koyu ara ara silik eskitmeler mevcut.Aslında dekupaj da yapmak istedim ama nasıl bir desen seçeceğimi bilemedim.Bu konuda yardım ederseniz çok sevinirim dostlar.

 
 
 
 
 














 
Allah'a emanetsiniz...

41 yorum:

  1. canım ne kadar hoş olmuş böyle sade desensiz kalsa da olur yani harika.isersen peçeteyle bordür geçebilirsin kenarlardan ama sade kalsa daha iyi sanki..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.desensiz de iyi demi:)beğenmeene çok sevindim.

      Sil
  2. Ben bu hali ile çok beğendim. Kullanacağınız yere de bağlı ama bu tarzın ağırlığını korumak için sade kalması benim tercihim olurdu. Emeğinize sağlık. İyi günlerde kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)Haklısınız.Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)Sevgiler...

      Sil
  3. bende çok beğendim.ilk olmasına rağmen çok başarılı buldum.gerçi bu konuda benimde bilgim yok ama bakınca beğenilmemesi mümkün değil çok şık duruyor.üzerine koyduğun ve kendi yaptığın objelerle şıklığı ayrı bir tamamlanmış.ellerine sağlık sevgili feyza ve güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alanay hanımcım.Siz de eminim eskitme olayına bir gün el atarsınz ve çok da güzel olur.Sevgilerilme...

      Sil
  4. harika olmuş feyzacım.. ama bence dekupaj yapma böyle sade daha güzel.. dekupaj yaparsan eşyanın sade olması gerekir ama senin vazolar zaten çiçekli..eski şeyler boyanınca ne kadar güzel oluyor hazır şeyler o hazzı vermiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım önerin için çok teşekkürler:)katılıyorum.insanın kendi yaptığı başka oluyo.Sevgiler...

      Sil
  5. gerçekten çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş. Ellerinze sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Senin yaptığın çiçekli objeler çok hoşuma gidiyor, yine çiçekli olabilir ama göz yorar dersen şöyle orta kapak bölümüne manzara kenarları yakma gibi eskitme nasıl olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenin için çok teşekkür ederim canım.Fikrin için de teşekkürler.sanırım şimdilik bu haliyle kullanıcam.dediğin gibi göz yorabilir:)sevgiler...

      Sil
  8. bloğumda bir türlü yazamadım cevap sana burdan yazayım bari.. Seni niye unutalım feyzacım aşk olsun.. sende katıl istersen kiminle eşleşirsem ona birşeyler dikicem belki de seninle eşleriz belli mi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)İnşallah canım.Katılıcam zaten ben de.nasip bakalım.İnşallah güzel güzel hediyelişiriz.

      Sil
  9. Merhaba, Ben çok beğendim komodini. Sade hali güzel ama illa ki dekupaj yapacağım dersen pastel renklerde seçim yap bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelda hanım çok teşekkür ederim.Sanırım sade haliyle kalacak.sevgiler..

      Sil
  10. Feyzacım ben boyle eskitme şeyleri çok seviyorum çok şık olmuş. Bence de her zaman sadelik daha iyidir en azından üzerine istediğin şekilde objeler koyabilrsin ancak dekupaj yaparsan uzerıne koymak için bişiy seçerken zorlanırsın hem de karışık görünür. ELine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.ben sizin fikirlerinize uyarak sade bırakmaya karar verdim.Çok haklsın.Çok mersi:)sevgiler..

      Sil
  11. ammmannnnn ben bu komidinlere resmen çıldırıyorum,harikalar bunlar yahuu...bende de bahsettiğim kuşlu kafesli yapmak istediğim komidinlerimin orjinali:)harika bir iki örnek var ama malesef facebok olmadığı için şimdi kendi sayfamda senin için bir post yapacağım şekerim....tez zamanda görürsün umarım...yorum bırakırsanda geldiğini anlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum bu tarz mobilyaları.hemen senin bloğuna akıyorum buradan.Sevgiyle...

      Sil
  12. şuan itibariyle postumu yaptım bekliyorum şekercim:)

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle sade kalmalı derim:) ama iile de renli bir şey istersen üzerinde,kulpunu çok soft bir pembeye boyayarak renklendirebilirsin..ellerine sağlık,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma.Sizi bloğumda görmek çok sevindirdi beni.Çok güzel ve özel çalışmalarınız var.Takip ediyorum sizi:)
      Sade kaldı.Zaten pek bir şey yakıştıramadım üzerine.Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  14. Bence de sade daha güzel duruyor. Çok hoş olmuş. Elinize sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya hanım çok teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.sevgiler...

      Sil
  15. çok güzel olmuş, bayılıyorum bu beyaz işlere :)

    YanıtlaSil
  16. elinize sağlık güzel olmuş,
    beyaz ve eskitme boyanın marka/numaralarını verir misiniz?
    mat boya arıyorum..beyaz olarak

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      çok teşekkür ederim.
      beyaz boya matrix lux x1 antiaging.
      antique eskitme de çikolata rengi.
      numaraları yok
      sevgiler...

      Sil
  17. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık,bloğunuza bayıldım.Çok beceriklisiniz.Hemen takibe aldım.Ben de bloğuma beklerim.sevgiler.Bu arada komidinin bu hali çok güzel sade olmuş bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)Hoşgeldiniz bloğuma.güzel yorumunuz için çok teşekkürler.
      sevgiler..

      Sil
  18. Bence ahşap görünümlü hali çok daha güzelmiş...Beyaz boyayı ahşaba yakıştıramıyorum. Eğer illa ki beyaz olacaksa da altındaki doku yada renk hiçbir şekilde gözükmemeli. Sizin çalışmanızda bazı yerlerde kahverengi doku gözüküyor. Daha başarılı ahşaplar elde etmek için öncelikle çok iyi zımpara yapmanız gerekiyor. Zımparalama işleminden sonra selülozik vernikli astar atmanız bu astarın kurumasının ardından tekrar zımparalamanız gerekiyor. Tekrar zımparaladıktan sonra bir daha selülozik vernikli astar atmanız kuruduktan sonra boyamanız gerekiyorsa boyayarak üzerine de parlak vernik atmanız gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.
      Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.
      Ben beyazı seviyorum.Eskitme yaptım.Dokusu gözükmüyor alttan.
      İyi günler.

      Sil
  19. Bu arada elinize sağlık demeyi unutmuşum ne kadar kabayım!

    YanıtlaSil
  20. Çok başarılı olmuş ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )