29 Ekim 2013 Salı

Sabun peçeteleme ve takımı

Merhabalar hanımlar
Herkes iyidir umarım.Tatil olunca okullar hemen birikmiş işlerimi hallettim ve bloğumun başına geçtim.Daha önce yayıp da yaynılayamadığım çalışmalarımdan paylaşayım dedim.
Buyrunuz...
Sabun peçeteleyip sepetin içine koydum.Zaten bu sepeti daha önce yayınlamıştım.Sepetin içi de aynı sabundaki desenden.Elimde plastik sıvı sabunluk ve deterjan kutusu vardı.Aynı peçeteden onları da dekupajladım.Böylece takım oldular.





 
Bu kutuya da banyodaki ıvır zıvırar koyulabilir.


 
Mutlu günler efendim:))

23 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş.elinizin değidiği her şey çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Funda Hanım güzel yorumunuz için:)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar. Sabunluk ve kutunun beyaz zemini için ne kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serpil Hanım.Sabunluk sepetimi beyaz sprey boyayla boyadım.Kutu zaten beyazdı:)

      Sil
  4. çok cici bir takık elde etmişsin.elleirne sağlık feyzacığım.bayramımız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alanay abla:)Nice 90 lı yaşlara inşallah..

      Sil
  5. çok cici olmuşlar ellerine sağlık hele sepetine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuşlar, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik becerikli arkadasim...

    YanıtlaSil
  8. Tam takım çok cici olmuşlar canım rengarenkler bayıldım ellerine sağlık iyi günlerde kullan
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim.Bu sefer renkli bir şeyler çalıştım.
      sevgiler...

      Sil
  9. Feyza hanım elllerinize saglık cok güzel olmuş hepsi :) sıze sormak ıstedıgım bırsey var sabunun uzerıne bebegımın fotografını dekopaj yapmak ıstıyorum ama bu konu hakkında bır bılgı bulamadım ınternette önce çıktısını alıcam herhalde ama kağıt peçete gıbı ince degıl sabuna nasıl yapıstırabılırım :( bana yardım edermısınız
    Sevgılerımle
    Pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Pınar Hanım.Hoşgeldiniz:)
      Evet önce çıktısını almanız lazım.Ben peçete kullandım.Hiç fotokopi dekupaj denemedim sabunda.Başka çalışmalarda denedim ama.Olabileceğini düşünüyorum fotokopinin de.Fotokopiyi istediğiniz boyutta kesip dekupaj tutkalıyla yapıştırın.Üzerine tekrar dekupaj tutkalı sürün.kuruduktan sonra da sprey vernikle vernikleyin.
      kolay gelsin.

      Sil
    2. yazıcıdan peçeteye dekupaj alabilir arkadaş feyzacım.desensiz beyaz peçetenin tek katını dikkatlice ayırıp boş beyaz kağıda sadece 4 tarafından çok hafif ve özenle yapıştıracak.yazıcıya kağıdı koyacak.istediği resmi yazdır deyince resim peçeteye çıkacak.kağıtla beraber tabi.sonra kağıtttan 4 tarafı yapışkanlı ya sökecek peçetede resim olacak.dikkatle yapılırsa sonuç çok hoş

      Sil
    3. vaaaaayyy canım bilmiyordum ben bu ayrıntıyı.Çok teşekkürler Esracım:)))Arkadaşa da çok faydalı olacağından eminim.

      Sil
  10. canım bu arada ellerine sağlık banyoda cıvıl cıvıllığı seviyorum.bakalım daha banyoma yapılacak şeyler var ama sırasını bekliyor..çok cici olmuşlar.her zamanki gibi,senin yaptığın şeyleri çok seviyorum seni de seviyorum.öptüm kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ben de seni sewviyorum:))Aynı şekilde çalışmalarını da.Tam benlik hepsi de.bekliyoruz canım yeni çalışmalarını.Ben de öpüyorum:))

      Sil
  11. Elinize sağlık Feyza Hanım ne güzel olmuşlar,peçetenin deseni çok hoşmuş:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )