22 Aralık 2013 Pazar

Kasa değerlendirme(boyama ve dekupaj)

Merhabalar hanımlar:))
Herkese güzel,mutlu ve keyifli bir pazar diliyorum.Genelde pazar günleri sıkıcı gelir bana.Belki de ertesi günün pazartesi olmasından kaynaklana bir durum.Malum pazartesi sendromu...Yaşayanlar bilir:)Ben de yaşayanlardan biriyim.Ama en azından bloğum var ve ben burada vakit geçirebiliyorum çok şükür.
Gelelim yaptıklarıma:
Bu küçük çilek kasalarını yazın biriktirmiştim.Değerlendirmek istiyordum.Bloglarda farklı örneklerini de gördüm ve bana ilham oldular sağolsunlar.
 
Bir güzel boyadım beyaza.Malum boya ile.
 
Daha sonra peçeteler ile dekupaj yaptım.



 
 
 


 
Hobi malzemelerinizi koyabilirsiniz içine.Atölyelerinizde tatlı bir görüntü sağlar.
Saksılarınızı koyup balkon veya bahçelerinizde iç açıcı bir güzellik olabilirVe daha neler neler..
Çok güzel bir değerlendirme bence.Nasıl da değiştiler boyayınca.Ben sevdim dostlar.
Ya siz?
 
 
Sevgiyle kalınız..
 

38 yorum:

  1. Boya malzemelerimi koymam için banada lazım,bende biriktirsem iyi olacak galiba çok güzel değerlendirmişsiniz.Ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve tatlı olmuşlar. ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. Raf gibi kullanılabilir çünkü içini bile peçetelemişsin :) Hafif şeyler konulabilir tabi raf yaparsan. Güle güle kullan valla bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Harika!...bu kasalar çocuklar için çok güzel ara öğün için taşınabilir masacık da olabiliyor :)
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel olmuslar. Ben bos kavanoz ve siseler icin istiyorum bir tane boyamak. Bakalim ne zaman? Ellerinize saglik, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuşlar ellerine sağlık Feyzacım...Dikiş iplikleri, kurdela da konulur.

    YanıtlaSil
  7. Nefis nefis.. Hobi malzemelerini koyacak yer sıkıntısı yaşıyorum ben de, bu postu görünce çook özendim valla. Hem de öyle şirin olmuşlar ki böylesi güzel şeyler ortaya çıkacağı aklıma gelmezdi.
    Elinize sağlık, selamlar sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. bende de yazdan kalan bir kasa var. bakalım ne zaman sıra gelecek. ellerinize sağlık, çok güzel değerlendirmişsiniz:)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuşlar gerçekten emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Ortalığı derleyip toplar.
    Oh, mis! :)

    YanıtlaSil
  12. Değerli arkadaşlarım hepinize de tek tek çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için beğenmeniz beni çok mutlu etti.herkesin de bir fikri var ayrıca kullanımı için.bence de çok güzel fikirler.
    hepinize sevgilerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil
  13. Çok cici olmuş, şahane bir dönüşüm gerçekten, hemen bir kasa bulmam lazım :))

    YanıtlaSil
  14. çok hoş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. bakınca bende çok sevdim o kadar güzel olmuşlar ki! ellerine sağlık feyzacığım.inan harikasın.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşlar. sevdim...

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim marifetli hanımlar:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. çok güzel çalışma çok şirin olmuş kasa bulursam denemek isterim selamlar.....:))

    YanıtlaSil
  19. kasa olayını ben de severek yapmıştım bi ara çok cici olmuş kasaların canım sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Ahşap zamanı çok teşekkürler bence de dene
    Esracım beğenmene çok sevindim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Harika olmuslar cok begendim..iste el emegi bu. Eski kasalari atmak yerine nefis bir degerlendirme. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)Elimden geldiğince geridönüşüm yapıyorum.
      sevgiler...

      Sil
  22. Merhaba Feyza Hn,
    Kasalara hayat veren ellerinize sağlık. Çok amaçlı kullanıma yönelik çok güzel bir fikir.
    Benim bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Hoşgeldiniz:)
      Çok teşekkür ederim.
      sevgiler..

      Sil
  23. feyza hanım blognuzu yeni keşfetim ve bayıldım.harika şeyler yapmışsınız banada ilham oldunuz akipteyiimm:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o zaman:)İlham olabildiysem ne mutlu.
      sevgiler.....

      Sil
  24. Merhaba arkadaslar kasayı hangi malzemelerle boyadıgınızı yada hangi malzemeleri kullanacağımı söyler misiniz ben ilk defa yapacağım neyi alacağımı bilmiyorum.
    Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba arkadaslar kasayı hangi malzemelerle boyadıgınızı yada hangi malzemeleri kullanacağımı söyler misiniz ben ilk defa yapacağım neyi alacağımı bilmiyorum.
    Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )