8 Ocak 2014 Çarşamba

Kuzulu dekoratif yastık(gömlek değerlendirme)

Merhabalar hanımlar
Hemen paylaşıp çıkıvereyim yastığı:)İşim çok..
Sevgili Butik Rabia'nın gömlekten yaptığı yastığı bilirsiniz.TRT'de yayınlanan Eline Sağlık programında da yapmıştı hatta.Kendisi maşallah diyeyim çok başarılı bir arkadaşımız.Çok kişi tanıyordur kendisini ama ben yine de buradan duyurayım.Bilmeyen varsa mutlaka bloğunu ziyaret etsin.Buradan başarılarının devamını diliyorum ve öyle de olacağını inanıyorum Rabiacığımın:)
Yani demem o ki benim yastık da gömlekten dönme.Hem gömlek değerlendi hem cici bir yastık ortaya çıktı.
Yeğenime hediye edeceğim.Kuzu figürünü çalışmak istiyordum zaten.Sanırım gözler küçük oldu.Belki keçeyle bir göz yaparım.
Ben çıkıyorum dostlar.
Selam olsun..









17 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, yeğeniniz güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim ellerinze sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş, kuzu da pek şeker olmuş. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker olmuş feyza ellerine sağlık değerlendirmeye devam...sevglier...

    YanıtlaSil
  5. ben de çok beğendim canım emeğine sağlık,eski gömleklerden harika olur..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim arkadaşlar:)
    Eski ,kullanılmayan gömlekleri değerlendirmek için bire bir.
    sevgiyle.

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker bir yastık olmuş, geri dönüşüm fikri harika, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler hanımlar:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı olmus elinize saglık :))

    YanıtlaSil
  11. dikiş makinesi alayım bende hemencecik yapicim bi kaç tane :)) çok şeker olmuş.gözleri büyütürsen daha da sevimli olur.ellerine sağlık canım.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  12. Gömlek ve kazaktan yapılan yastıklar bence son yılların en favori geridönüşümlerinden.Sizinki de inanılmaz cici olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler hanımlar.eksik olmayın :)

    YanıtlaSil
  14. ÇOOK TATLI OLMUŞ.bE DE DİYORUM SENİN YAYINLARINI NİYE HEP KAÇIRIYORUM?MEĞER İZLEYİCİN OLMAMIŞIM ,DEMEK OLMAK İSTEDİĞİMDE BİR SORUN ÇIKTI,BİR DAHA DA GÖZDEN KAÇIRDIM.nEYSE ELLERİNE SAĞLIK,GERÇEKTEN ÇOK HOŞ:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Serpil hanım:)Bundan sonra daha iyi takip edersiniz
      sevgiler.

      Sil
  15. Canım benim yaaa nasıl fa mutlu oldum beni andığın icin.hassasiyetin icin cook tesekkur ederim.Senin ki cok daha güzel olmuş bence..Hem degerlendirme hem de emek.Senin kadar vefali değilim çok ziyaret edemiyorum ama inan ben de yerin ayrı . Muhabbetle kal canım. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım.Ne kadar meşgul olduğunu faceden takip ediyorum canım.Güzel yorumun için çok teşekkürler.
      Sevgiler

      Sil

Yorumlarınızı bekliyorum : )