19 Şubat 2014 Çarşamba

Ponponlu havlularım

Merhabalar hanımlar:)
Renkli iki havlumla karşınızdayım.Daha bloğumu yeni açtığım dönemlerde Mersin'den aldığım havlularımı paylaşmıştım.Nihayet bir kısmını süsleyebildim.Bunlar ponponla süslediğim havlularım.Koçtaş'ta görmüştüm ponponlu havluları.E ben yaparım bunu dedim.Ponpon sanki hiç yapmadığımız şey:)Düşünenin fikrine sağlık.Ne diyeyim:)
Bunlar üşengeç işi herhalde:)Nerde o dantelli havlu kenarları.Yapanların emeğine sağlık.Gerçekten dantel sabır işi.Anneciğim bol bol yapmıştı sağolsun.
Yap ponponu dik.Hatta hazır satılan ponponlar var.Al,dik...





Musmutlu günleriniz olsun.

14 yorum:

  1. gerçekten de çok basit bir yöntemmiş deneyeceğim :) paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. cok cici olmus yapmasida cok basit gule gule kullan feyza...

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış ... ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın, çok şirin olmuşlar. :) Ben de görmüştüm Koçtaş'ta böyle havlular. Ve aynen ben de hemen, ay ben bunu yaparım çok basit iş demiştim. Ama hala yapamadım. :)) Ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. çok sevimliler :) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Feyza hanım, çok güzel ve sevimli olmuşlar. Ellerinize sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş havluların canım,iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  8. Güzel fikir. Havlulara ponponlar çok da yakışmış...

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim hanımlar:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık bende koçtaş ta görüp çok beğenmiştim çok güzel yapmışsınız selamlar...:))

    YanıtlaSil
  11. :) hiç görmemiştim bu ponponlu havluları.şık olmuş .ellerine sağlık.kendi adıma havluda süsü sevmiyorum.kullanım alanını daraltıyor :)) bunlar çok yer kaplamamış :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )