3 Mayıs 2014 Cumartesi

Vintage ahşap boyama anahtarlık

Merhabalar
Güzel,güneşli bir güne uyandık çok şükür. Hava ne kadar güneşli olursa ben de o kadar enerjik oluyorum.Herkes de böyledir herhalde.İki haftadır çok tatil oldu.Nasıl geçti günler,anlamadım.İnsan tatile doyamıyor.Şimdi yaz tatiline de bir buçuk ay kaldı.Gel yaz,gel:)
Bir anahtarlıkla karşınızdayım.Vintage tarzı bir çalışma oldu.hamur kabartma ve dantelle süsledim.Antik eskitme uyguladımSahibini buldu bile.Arkadaşım Arzu talip oldu.Sağolsun çok destekliyor beni.onun için birkeç çalışma daha yapmıştım.Daha sonra onları da paylaşacağım.






Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum
Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

  1. çok zarif bir çalışma olmuş çok beğendim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş, resimlere baktıkça içim açıldı doğrusu, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Pastel pembe renk ne güzel yakışmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Elinize saglik ne kdr sevimli olmus:) blogunuzu bloglovinde ve gfc de takipledim. Bloguma beklerim. Begenirseniz geri taiplerseniz sevinirim:) simdiden tesekkurler :)
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr
    http://instagram.com/fashionsbit#

    YanıtlaSil
  5. Çok romantik olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ediyorum hanımlar.
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. tam vintage olmuş.yine çok beğendim ellerine sağlı feyzacığım.

    YanıtlaSil
  8. Alanay abla çok teşekkür ediyorum sana:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )