15 Haziran 2014 Pazar

Çaydanlık mutfak kapı süsü

Merhabalar hanımlar
Biraz hüzünlü bir gün..Sevgili arkadaşım Yüksel'i İstanbul'a uğurladık.Yüksel'den daha önce bahsetmiştim.Keçelerle ve dikişle ilgilenen ama hala blog açamamış bir arkadaşım.Onunla çok güzel paylaşımlarımız oldu.Birbirimizi geliştirdiğimize inanıyorum.Ama eş durumu nedeniyle artık aynı okulda çalışamayacağız ama her zaman gülüşleriyle aramızda olacak.O sevgi dolu hallerine hiç unutmayacağım Yükselcim.Umarım daha güzel şeylerle karşılaşırsın oralarda.Buna da inanıyorum.Çünkü o pozitif enerji sende mevcut.Kalbimde yer edenlerden oldun.Seni hiç unutmayacağım canım:)
Gelelim benim cicime.Mutfağım için tasarladığım kapı süsü.Cupcake vazgeçilmezlerimden biliyorsunuz.Stencille cupcakeler boyadım.Süsledi, püsledim.Eşim sağolsun,kesiverdi hemen bir çaydanlık.Ben de boyadım haliyle.Bu da benim olsun o zaman:)






Herkese güzel bir pazar dilerim:)

2 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum : )