8 Haziran 2014 Pazar

Eşimin gemi maketi çalışması

Herkese mutlu pazarlar
Yine kapalıı bir hava vardı dışarıda.Kızım çok sıkılınca çıktık yine de ama gözlerinden uyku kıyordu.Gezme deyince akan sular durur elbette.Bari bugün dışarıda yiyelim dedik.Çıktığımıza değsin:)Birden açan bi güneş,aniden kapanan hava ve rüzgar eşliğinde evimize döndük.Dönerken kuzucuğum uyumuştu çoktan.Eve gelir gelmez de bu güzelliği paylaşayım dedim.Eşimin bir bir buçuk aydır çalıştığı maket gemi çalışması...Daha da tamamlanmadı.Am biz paylaşmadan edemedik.Çünkü heyecanla çalışıyor:)Ötle ince işleri var ki.O yaparken ben şaşırıyorum ve sabrına hayran kalıyorum.Kendisine buradan da kolaylıklar diliyorum.
Golden Hind gemisi(Gövde sarma tekniğiyle yapıldı.Polyester çelik macun çekildi.Henüz tamamlanmadı,aksesuar yapımı devam ediyor.)
















Görüşmek üzere...


2 yorum:

  1. cidden eşine helal olsun onu tebrik ettiğimi söyle lütfen.geminin yanında kestiği ahşap objeleride hayranlıkla seyrediyorum ama sende süper boyuyorsun o başka :)

    YanıtlaSil
  2. Söyledim abala .Çok teşekkür edriyor eşim:)Desteğin ve güzel yorunların için ayrıca çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )