29 Haziran 2014 Pazar

Lavanta dekupajlı sepet

Merhaba dostlar
İyice sessizleşti blog alemi.Yaz tatili ve ramazan ayının girmesiyle herkes ortalıktan kayboldu.İstatistiklere  bakıyorum da bloğa giren dostların sayısı azalmaya başladı.Olsun))Biz buralardayız.Çalışmaya devam.Asıl bizim tatilde başlıyor olmalı çalışmalar.Malum kış dönemi çalıştığımız için çok fırsat bulamıyoruz ürün ortaya çıkarmaya.
Bu peçeteyi görünce hemen aldım.Çünkü banyom için bir havlu sepeti yapmak istiyordum.Arkasından takımı da gelecek inşallah.Banyoya uygun bir dekupaj olduğunu düşünüyorum.Dantelle de süsledim.
Eşimin kestiği bir sepet.Zevkle çalıştım.
Farklı şekillerde boyanıp dekupajlanarak farklı amaçlarda kullanılabilecek dekoratif bir sepet.




Görüşmek üzere:)

8 yorum:

  1. cokkk begendımmm yaaaa cok güzel olmus yapıp satmalısın. Ama keske malzemelerle dahıl nasıl yaptıgını yazsaydın cok ıyı olurdu :(((

    YanıtlaSil
  2. cokkk begendımmm yaaaa cok güzel olmus yapıp satmalısın. Ama keske malzemelerle dahıl nasıl yaptıgını yazsaydın cok ıyı olurdu :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol.sipariş alıyorum zaten.Eşim de kesiyor mdf leri sağolsun.Nasıl yapıldığını daha nceleri bir postumda anlatmıtım.
      http://feyzanincicileri.blogspot.com.tr/2013/01/ahsap-boyama-pecete-teknigi.html

      Sil
  3. Çok zarif olmuş bu kutu, ellerine sağılk :) Lavanta desenine bayılıyorum zaten, rengine, kokusuna da :)
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş dantel süslemesi harika ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
  5. vaooov muhteşem olmuş bu yaa.ne çok şey kaçırmışım ben bloga girmeyeli.neye ne yazacağımı şaşırıyorum o zamana da :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsine yorum yazmasan da olu Dounay abla.Toptan bir yorum bile yeter.Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )