6 Aralık 2014 Cumartesi

Mutfak rafı boyama

Herkese merhaba
Çok geç kalktım bugün.Tam 11.30'du.Çok uzun zamandır böyle geç kalmamıştım.Geç yatarsak tabi olacağı o.Ayşe bile 3 yıldır ilk defa bu saatte uyandı.Geç kalkmayı sevmiyorum.Gün bitiveriyor hemen,Bereketi kalmıyor günün.Bak ikindi oldu bile.Çok kalabalık misafir ağırlayıp geç de yatınca,bir de birkaç günün hazırlık yorgunluğu 9 saat uyumama sebep oldu:))Ama dinlenmişim şükür.
Mutfak askımı paylaşacağımı söylemiştim geçenlerde.
Bu fotoğraftaki henüz askılıklarının monte edilmemiş hali.Elimdeki ahşap cupcake ile nasıl olur acaba diye denemeler yapıyorum.Bu görüntü de hoşuma gittiği için çektim fotoğrafını.Bu şekilde de tasarlanabilir yani.
Bu arada kesim her zamanki gibi eşime ait.
Sipariş alınır:)




Bu da benim kullandığım şekli.

Bunlarda süs olarak astığım cicilerim:)Cupcake de ahşap boyamadır.


Üzerine de bu kavanozlarım ve diğer objeler sığdı.Şimdilik dekoratif olarak yeterli bence.

Mutlu hafta sonlarınız olsun:)




11 yorum:

  1. Merhaba. çok sevimli olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş üstündekilerle çok uyumlu iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğumda size ait premio dardos ödülü var..
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş çok beğendim mutlulukla kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin bir köşe olmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Çok Şirin bir askı, objeler de üzerinde çok CiCi durmuş.. Eşinin de senin de emeğinize, elinize sağlık.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )