9 Nisan 2015 Perşembe

Kelebek dekupajlı şekerlik

Günaydın herkese:)
Herkes benim gibi dışarıda yağan karı görünce baya şaşırmıştır."Mart kapıdan baktırır,kazma kürek yaktırır."derler ama nisan ayını es geçmişler sanırım.Kara bakar mısınız?Soğuk tam da kış soğuğu.Allah'ın hikmeti işte.Vardır bir bildiği.Bize de şaşırıp şükretmek düşer.Ne kadar yağacak merak ediyorum doğrusu.Kardan adam yapacak kadar kar yağan yerler vardır elbet.Allah'tan kışlıkları henüz kaldırma fırsatım olmamıştı.Kazakları geçirdik yine üstümüze.Öksürükler,burun akıntıları bir yandan:))
Neyse biz işimize bakalım.Arşivden bir şekerlik paylaşıyorum.Kelebek dekup desenleri kullandım burada.Sevimli oldu bence.Seviyorum bu şekerlikleri ben.Ya siz?



 
Mutlu günler diliyorum hepinize.
Selametle...

6 yorum:

  1. bende çok seviyorum bu modelleri.benimki kırılınca almadım yenisini ama aldığımda bende boyayacağım.çok güzel olmuş feyzacığım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli insan kullanmaya kıyamaz ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Şekerlik çok şeker olmuş :)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuş eline sağlık.... Aynen kara bende çok şaşırdım bizim burada da şiddetli fırtına var bugün....

    YanıtlaSil
  5. Şeker gibi bir şekerlik :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum : )